پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5251
-
الف
+

آخر هفته آی‌فیلم ویژه کودکان و نوجوانان شد

بیننده دو فیلم سینمایی «سفر جادویی» و «دزد و پری 2» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «سفر جادویی» و «دزد و پری 2»، ویژه کودکان و نوجوانان، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «سفر جادویی» پنجشنبه 15 آبان‌ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1369 برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته شد.

در خلاصه داستان «سفر جادویی» آمده است: دکتر رضا کمالی با آزار و تنبیه فرزندش، سینا، می‌خواهد از او دانش‌آموز ممتازی بسازد. روزی سینا از ترس پدر به درون ماشین لباسشویی مرموز خانه پناه می‌برد و...

اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، مرحوم فرهنگ مهرپرور و زنده‌یاد حسین محب اهری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «سفر جادویی» پنجشنبه 15 آبان‌ ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «دزد و پری 2» به کارگردانی حسین قناعت نیز جمعه 16 آبان از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دزد و پری 2» ماجراهای عجیب یک پدر را روایت می‌کند که به نوعی خود را دانشمند فرض کرده و مدعی است قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی در فیلم می‌شود.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب و یوسف کرمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «دزد و پری 2» جمعه 16 آبان ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پخش فیلم محمد رسول الله برای آی فیلمی ها

کارگردان مختارنامه در صدر نظرسنجی آی فیلم

پخش سریال دزد و پلیس برای کشورهای همسایه

ا.ا/ س.م

 

نظر شما
ارسال نظر